20 augustus 2013

Bientje jarig

Hellowwww allemaal !
Weer een poosje geleden dat ik nog iets plaatste.  Ik maakte ook niet zoveel.  Het goede weer drijft me naar buiten en ik frutsel alleen als het echt moet.  Vandaar ... 
Dit kaartje maakte ik voor een kennis die zelf een echte kunstenares is.  Ze heeft een prachtige website 
Onlangs was ze zelfs in de States om haar kunstwerken ten toon te stellen.


Op de achtergrond heb ik eerst de Franse lelie gestempeld en met Wow embossing poeder bewerkt.  Daarna heb ik dezelfde stempel uitgeknipt, over de ge-embosste stempel gelegd.
Met een tekststempel weerom gestempeld en ge-embosst met Wow wit.
Daarna alles een beetje gekleurd met Faded Jeans van Timmeke.
Verder wat houten embellies, weerom een kwastje, kant, een randje met hartjes met een MS randpons.
Het zwarte steentjes lint kreeg ik van een goede vriendin en vond dat het hier wel paste.

7 opmerkingen:

  1. Super kaartje! Ik heb op haar website gekeken, ziet er goed uit wat ze maakt. Ik houd daar wel van. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt met veel speciale dingen. Super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt!

    Ik wens je een hele fijne dag

    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig en wat leuk weer met dat kwastje, daar ben ik helemaal fan van en gezellig dat je er weer bent

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een superleuke kaart gemaakt, mooie kleuren en dat kralenrandje is echt schitterend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa, Hilde is terug in blogbland!
    Ik vind je kaart héél erg mooi geworden!
    En jeetje, mevrouw Maes kan er ook wat van,
    daar word ik stil van...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt een superleuk kaartje Hilde! leuk met dat flosje.

    BeantwoordenVerwijderen