9 april 2013

Sketchy Sunday

Elke zondag verzorgd Anita de sketches op het SA forum.  Ik vind dat onwijs gaaf en werk graag aan de hand van zulke sketches.  Een probleem : ik kan me er niet altijd 100 % aan houden, maar dat geeft niet, je eigen creativiteit mag je botvieren !
Deze kaart maakte ik aan de hand van deze sketch.
Het houten hoekje en de bloemen heb ik met Tattered Angels Glam Peint bewerkt.
Het papier heb ik via een kitswap op het SA forum.
De pareltjes onderaan rechts vind ik niet zo geslaagd - moet volgende keer anders, met blaadjes erbij of zo.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Hilde,
    leuke sketch en je hebt er een pracht van een kaart mee gemaakt..dat dotje parels vind ik juist heel schattig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet geslaagd, nou voor mij ben je voor 100% geslaagd Hilde, een super leuke kaart en je kunt de sketch er echt nog wel uit halen hoor !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leukerd zeg, leuke sketch ook

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk roze vintage kaartje, supermooi Hilde!

    BeantwoordenVerwijderen