17 maart 2013

Verjaardagskaartje



Oeps, oeps, oeps, ik zie dat ik nieuwe volgers heb ~ sorry dat het me niet eerder opviel.  Fijn dat je me gevonden hebt en meeleest/kijkt.  Welgekomen :-D

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt en gewoon dingen bij elkaar gezocht waar ik me onmiddellijk goed bij voelde.  Laten we maar stellen dat het een humeurkaartje geworden is, hi, hi.

Ja hoor, Prima Marketing, Natural garden ... 
Kwastje komt van Action, die hebben ze in alle kleurtjes.  




Een detail van de vlinder die ik embosste met glitter van WOW.  Je ziet het niet zo goed, maar het geeft een echt wow effect - super spul, die WOW.
Voor de hoekjes van het label heb ik een hoekpons van Fiskars gebruikt.


En een bloemtje met de stans van Tim Holtz natuurlijk.

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Hilde, ik vind vooral de vlinder supermooi!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer iets moois van gemaakt Hilde !!!

    groetjes Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilde,
    Superleuk kaartje heb je gemaakt, mooi papier en vlinder,prachtig afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijk lief kaartje heb je gemaakt en wat een leuk kwastje hangt er aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi en romantisch ik ben ook dol op de kwastjes al doe ik er eigenlijk weer veel te weinig mee, dank je wel voor deze fijne inspiratie!
    je vlinder is ook helemaal WOOW

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er weer prachtig uit Hilde.
    Die kwastjes van de action heb ik altijd gemist, ik voel weer een action momentje opkomen hihihihi.

    Liefs Maris

    BeantwoordenVerwijderen