1 september 2012

Houten kistje met zalige vorm

Leuk, ik heb weer nieuwe volgers.  Ik doe mijn best om jullie niet teleur te stellen.  Bedankt in ieder geval.

Dit kistje kocht ik een hele tijd geleden bij Cultura in Frankrijk omdat ik vond dat het zo'n mooie vorm heeft.  Dit hoeft niet veel "upgrading", daarom koos ik voor sobere versieringen.

De binnenkant is papier van Glitz, the French kiss.  Ik vond het wel toepasselijk voor dit Franse kistje.

Leuke vorm en schattige pootjes

Sobere versieringen

French Kiss

2 opmerkingen:

  1. Hoi Hilde,ik was natuurlijk al bij je bovenste kunstwerk komen kijken,maar ik zag dat helemaal niemand iets bij dit prachtige kistje voor je had achter gelaten! Het is een pronkstuk! En net wat je al schrijft,dit heeft niet veel nodig. Erg leuk zoals je het met de weinige dingen bewerkt hebt. Het zal vast mooi staan!
    Dikke knuffel en groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig mooi kistje is dit, schattig.

    BeantwoordenVerwijderen