15 augustus 2012

Challenge augustus / september op Scrappers Anonimous



 Dit is de voorzijde van het kaartje

Voor het lijstje gebruikte ik een stans van Leane Creatief.
De foto is een oude prentkaart uit 1920 (stond op de achterzijde)
Op het hortensiabloempje hangen druppeltjes water (Glossy Accents van Ranger)
De binnenkant ponste ik met een hoek en randpons van Fiskars.

Twee kleine labels zitten achter het papiertje van Prima Marketing (Nature Garden)


Een detailfoto van de tags ~ voor de onderste gebruikte ik een stans van Leane Creatief.
Voor de roze gebruikte ik de kissing techniek met Perfect Pearls

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.


1 opmerking:

  1. Schitterend kaartje zeg, erg mooie stijl heb jij!! Je hebt echt een heel leuke blog, geweldige krans heb je gemaakt zeg!! Ik ga je volgen, helemaal leuk!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen